Bangkok, Thailand - Reisverslagen van Janneke van der Vegte - WaarBenJij.nu Bangkok, Thailand - Reisverslagen van Janneke van der Vegte - WaarBenJij.nu
Bangkok, Thailand

Hoi,

Voor de opleiding Hogere Hotelschool ga ik een minor doen in Bangkok. Deze minor heet Spa&Health Business Concepts. Tijdens de 10 weken dat ik in Bangkok woon en naar school ga, hoop ik ook een heleboel mooie plekjes te ontdekken en leuke dingen te zien/doen.

Omdat er veel mensen nieuwsgierig zijn naar mijn verhalen heb ik dit reisverslag aangemaakt. (Nu nog hopen dat het internet het daar doet..)

Alvast bedankt voor het lezen en je reactie.

Recente Reisverslagen:

11 Oktober 2015

De tijd vliegt!

30 September 2015

Koh Samet en full moon party (Koh Pangan)

14 September 2015

Eerste twee weken
Janneke

Hoi allemaal, Hier kunnen jullie mijn reisverslag(en) lezen. Groetjes

Actief sinds 24 Aug. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1567

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2015 - 06 November 2015

Bangkok, Thailand

Landen bezocht: